کجایی...؟

......

تمام سپاس من از آن او که هر وقت او را خواستم بود ، هر وقت منو خواست نبودم

در موهای تو
پرنده‌ای پنهان است
پرنده‌ای که رنگِ آسمان است
تو که نیستی
روی پایم می‌نشیند

جوری نگاه می‌کند که نمی‌داند
جوری نگاه می‌کنم که نمی‌دانم

 
می‌گذارمش روی تخت
و از پلّه‌ها پایین می‌روم ـــــ
کسی در خیابان نیست
و درخت‌ها سوخته‌اند

کجایی؟

- یانیس ریتسوس

 

 



نظرات شما عزیزان:

یکتا
ساعت3:22---26 اسفند 1392
سلام دوستم
خوبی ؟ اگه میشه به این آدرس برو و نظرتو بهم بگو
http://opizo.com/QgHF6
این سایت خودمه ولی کامل نیست ... میخوام با نظرات شما کاملش کنم
اگر خوشت اومد ، اونو با اسم |-|خورشیدبانو|-| لینکش کن
منتظر نظرات قشنگت هستم ...


...
ساعت12:23---12 اسفند 1392
اگر زمین و زمان به هم بخورد

حتی اگر تمام مردم دنیا عوض شوند

من و تو با هم

همان مای روز اول ما شدنمانیم

من و تو همانیم با هم

اما با یک تفاوت!...

(تو میدانی؟!...)
پاسخ:. . . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,

] [ 11:54 ] [ revive ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه